Συχνές Ερωτήσεις
Η ομάδα μας είναι πάντα εδώ για να βοηθήσει.
Συχνές απαντημένες ερωτήσεις
Παραγγελία & Αποστολή
Η παραγγελίες αποστέλνονται καθημερινά με κουριερ. Η αποστολή στον χώρο έρχεται σε 1-3 εργάσιμες μέρες.
Μεταβείτε στη σελίδα O Λογαριασμός μου που βρίσκετεται κάτω στην σελίδα και ακολούθησε τα βήματα που αναγράφονται
Eπικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email την ιδια ημέρα που έχει γίνει η παραγγελια έως τις 6 το απόγευμα για την αλλαγή.
Κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας έρχεται ένα email για την κατάσταση παραγγελιάς ή μπορείτε να την δείτε στον λογαριασμό σας έαν είστε συνδεμένοι στην ιστοσελίδα μας.
Επιλέγοντας την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του ασφαλούς περιβάλλοντος συναλλαγών του Viva Wallet μεταφέρεστε απευθείας στον ιστότοπο της Viva Wallet. Δεν κρατάμε κανένα στοιχείο της κάρτας σας.
Οι Αποστολές στέλνονται σε όλη την Ελλάδα.
Τα προιόντα σας έρχονται σε ένα πακέτο και σε σπάνιες περιπτώσεις σε δύο.
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και να περάσετε να παραλάβετε το προιόν σας απο τις 14:00 – 18:00
Αλλαγη προιοντος
Επιστροφές και ανταλλαγές
Μπρορείτε να δείτε την πολιτική επιστροφών μας στο σύνδεσμο Εγγυήσεις & Επιστροφές Προϊόντων
Εαν έχετε παραλάβει λάθος αντικείμενο μπορείτε να μας καλέσετε ή να μας στείλετε ενα email για να επιλύσουμε άμεσα το λάθος.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας φτάσει κατεστραμμένη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας φωτογραφίες της ζημιάς και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Η ομάδα μας θα εξετάσει το αίτημά σας και θα σας καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα.
Μπορείτε να λάβετε υποστήριξη πελατών επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email. Η ομάδα εξυπηρέτησής μας είναι διαθέσιμη για να απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία ή αίτημά σας και θα σας καθοδηγήσει στα επόμενα βήματα.
Εάν διαπιστώσετε ότι καταχωρήσατε λανθασμένη διεύθυνση αποστολής, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email, ώστε να διορθώσουμε την παραγγελία σας πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εταιρεία ταχυμεταφορών για περαιτέρω καθοδήγηση.
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email την ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία και πριν γιίνει η αποστολή της. Μετά την αποστολή, δεν είναι δυνατή η τροποποίηση ή η ακύρωση της παραγγελίας.
Εάν ένα προϊόν είναι προσωρινά εξαντλημένο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο διαθεσιμότητας και να δεσμεύσουμε το προϊόν για εσάς μόλις είναι ξανά διαθέσιμο.